CMT48 VSR is een levensduurverlengende balanceringsmachine die ongelooflijk nauwkeurig, efficiënt en gebruiksvriendelijk is.
Het bestaat uit twee opstellingen, zodat turbocharger-kernen van personenauto's en zware vrachtwagens gebalanceerd kunnen worden.
CIMAT heeft een energiezuinig adaptersysteem ontwikkeld voor zijn VSR-machines, dat bestaat uit een plaat en een huls – de plaat fixeert een lagerhuis van een kern aan de machine en een huls drijft een turbinewiel aan met perslucht.
Uitleg van het adaptersysteem.
Verschillende turbochargers betekenen verschillende afmetingen—lagerhuizen en rotoren kunnen in verschillende maten komen. Dit betekent dat als je een een-elementadapter gebruikt, je voor bijna elke CHRA een nieuwe adapter moet kopen. CIMAT's twee-elementadapter kan in paren worden gecombineerd, wat resulteert in een verscheidenheid aan configuraties. Een verscheidenheid aan configuraties betekent minder adapters. Minder adapters betekent minder overhead.
Met CIMAT's innovatieve adaptersysteem zijn 10 platen en 10 hulzen gelijk aan 100 traditionele adapterconfiguraties.
Balanssnelheid (afhankelijk van het turbo-model): ≤ 40 000 tpm
Minimaal haalbare restonbalans per vlak: 0,05 gmm
Maximaal kerngewicht: 16 kg
Diameter turbinewiel: ≤ 130 mm
Aantal gebalanceerde vlakken: 2
Balanssnelheid (afhankelijk van het turbo-model): ≤ 300 000 tpm
Balansresultaten: g grafieken
Maximale diameter turbinewiel: 85 mm
Aantal gebalanceerde vlakken (correctie in twee vlakken is mogelijk): 1
Voedingsspanning: 230 V +/- 10%, 50/60 Hz
Gewicht van de machine: 450 kg
Afmetingen van de machine: 1450 (B) x 1050 (D) x 1600 (H) mm
Vereiste diameter luchtslang: 1″
Vereiste druk luchtcompressor: 6 bar
Vereiste luchtreservoircapaciteit: 1/2 m3
Hoge nauwkeurigheid en efficiëntie worden gegarandeerd dankzij speciale software die de onbalans verdeelt over verschillende tegengewichten voor het boren.
On-site boorstation dat in verschillende richtingen kan bewegen en snelle en gemakkelijke massa-correctie biedt.
Aangepaste balancers zijn op aanvraag beschikbaar.
Balanceringsrapporten kunnen worden opgeslagen als PDF, CSV of XLS en kunnen worden verzonden naar een ingebouwde printer of naar een ERP-systeem—samenvattingsrapporten kunnen ook op aanvraag worden aangemaakt.
Veiligheidsbescherming voldoet aan de standaard ISO 21940-232012 (oude ISO 7475 en DIN 45690).
Permanente kalibratie en rotorspecifieke kalibratie als standaard.
Laatste meet- en controle-eenheid ROTORTEST op basis van microprocessortechnologie.
MODEL: CMT-700 H2K
Gewichtscapaciteit van een rotor: 7 – 700 [kg]
Hard-bearing (permanente) en rotorspecifieke kalibratie: Inbegrepen
Max. diameter van een rotor boven bed: 1700 [mm]
Max. diameter van de rotor boven de riemaandrijving: 1250 [mm]
Speciale on-site high-performance boor: Inbegrepen
Aandrijfmotor: AC-motor met omvormer
AC-motor met omvormer: Inbegrepen
Gewicht van de machine: ongeveer 1500 [kg]
Onbalansberekeningssoftware: Inbegrepen
De horizontale balanceringmachines van CIMAT zijn ontworpen om een breed scala aan kleine en grote rotoren te balanceren.
Met verschillende uitbreidingsmogelijkheden, zoals krachtigere aandrijving en specifieke softwareoplossingen, kunnen rotoren tot hun bedrijfsnelheden worden gebalanceerd.
Afhankelijk van uw specifieke bestelling kunnen machines worden geleverd met een rotorpositioneringsfunctie, een boor- of freesmassa-correctiefunctie en een industriële stofzuiger voor het verwijderen van spanen uit de plaats van onbalanscorrectie.
Horizontale Balancering Machine
Hoge balanceringsnauwkeurigheid
Snelle balanceringscyclus, gegarandeerd door het hardbearing-principe
Hoogwaardige onderdelen
Rotortoepassingen zijn onder andere:
elektrische armaturen
spindels
ventilatoren
generatoren
turbines
compressoren
rollen
krukas
CMT48 VSR is een levensduurverlengende balanceringsmachine die ongelooflijk nauwkeurig, efficiënt en gebruiksvriendelijk is.
Het maakt het mogelijk om turbocharger-kernen van personenauto's, bestelwagens en andere voertuigen te balanceren.
CIMAT heeft een energiezuinig adaptersysteem ontwikkeld voor zijn VSR-machines, dat bestaat uit een plaat en een huls. De plaat fixeert een lagerhuis van een kern aan de machine en de huls drijft een turbinewiel aan met perslucht.
Uitleg van het adaptersysteem.
Verschillende turbochargers betekenen verschillende afmetingen—lagerhuizen en rotoren kunnen in verschillende maten komen. Dit betekent dat als je een een-elementadapter gebruikt, je veel nieuwe adapters moet kopen voor bijna elke CHRA. De twee-elementadapter van CIMAT kan in paren worden gecombineerd, wat resulteert in een verscheidenheid aan configuraties. Een verscheidenheid aan configuraties betekent minder adapters. Minder adapters betekent minder overhead.
Met dit innovatieve adaptersysteem zijn 10 platen en 10 hulzen gelijk aan 100 traditionele adapterconfiguraties.
Balanssnelheid (afhankelijk van het turbo-model): ≤ 300.000 tpm
Balansresultaten: g-grafieken
Maximale diameter turbinewiel: 85 mm
Aantal gebalanceerde vlakken (correctie in twee vlakken is mogelijk): 1
Voedingsspanning: 230 V +/- 10%, 50/60 Hz
Gewicht van de machine: 350 kg
Afmetingen van de machine: 1250 (B) x 1050 (D) x 1600 (H) mm
Vereiste diameter lucht slang: 1″
Vereiste druk luchtcompressor: 6 bar
Vereiste capaciteit luchtreservoir: 1/2 m³
CMTTWV2M—een automatische balancer voor het turbinewiel van een turbocharger, die kan worden uitgerust met een manipulator voor het laden en lossen van componenten. De machine is uitgerust met de nieuwste, meest kosteneffectieve freestation technologie. Het unieke kenmerk van de CMTTWV2M is dat hij een breed scala aan turbinewielgewichten kan balanceren—het gewichtbereik van de balancer is breder dan vergelijkbare machines op de markt. Luchtlagertechnologie is een standaardfunctie op de CMTTWV2M.
CMTCWV2M – automatische balancer voor het compressorwiel van een turbocharger, die kan worden uitgerust met een manipulator voor het laden en lossen van componenten. De machine is uitgerust met een nieuwste kosteneffectief freestation. Het unieke kenmerk van deze machine is dat hij het breedste scala aan gewichten op de markt van vandaag kan balanceren. Luchtlagertechnologie wordt toegepast als standaardfunctie.
CMTCWV2—a handmatige balancer voor de compressorwielen van een turbocharger voor R&D-afdelingen en kleinschalige productie.
Balanceren van machines op een bed voor elektrische armaturen.
Hoofdkenmerken
- universeel toepasbaar,
- op maat gemaakt ontwerp voor elke klant,
- permanente kalibratie en rotorspecifieke kalibratie als standaard,
- intuïtieve en eenvoudig te bedienen software,
- nieuwste meet- en regelunit ROTORTEST op basis van microprocessortechnologie,
- verschillende correctiemethoden worden ondersteund: frezen, boren, slijpen, stansen, lassen, toevoegen van balanceringsgewichten,
- veiligheidsbeveiliging voldoet aan de standaard ISO 21940-232012 (oude ISO 7475 en DIN 45690) en andere.
Balanceren Machines voor Spoorvoertuigen
De balanceringsmachines van Cimat zijn ontworpen volgens klantspecifieke eisen. We kunnen machines leveren die uitsluitend onbalans meten of combinatiesystemen die een speciaal ontwikkelde freeseenheid omvatten.
Om installatiebeperkingen zoveel mogelijk te beperken, zijn de balanceringsmachines van Cimat bedoeld voor enkele componenten zoals
spoorkoppen,
brake disks
ringtandwielen
Semiautomatische Treinwiel Balanceringsmachine
3-kleefschroef voor het grijpen van wielen
Ondersteunt spoorwiel en tandwiel
Automatisch 3-assig freessysteem met spaakzuiger
Automatische beveiliging
Aangepast voor robotintegratie
Spaakzuiger
Snelle meetcyclus
Hoge meetnauwkeurigheid
Balanceringstype: Dynamisch
Balanceringsas: Verticaal
Aantal correctievlakken: 1
Correctietype: Frezen met een spaakzuiger
Wielklemmen systeem voor buitendiameter tijdens frezen: Hydraulisch
Grijpbereik wielboorgatdiameter: 140 mm – 260 mm
Maximale freestdiepte: 4 mm voor as X 55 mm voor as Z
Maximale freeshoek: 120
ISO 2953 Reductieverhouding enkel vlak: 95% of meer
Cyclustijd exclusief wiel laden en lossen: Niet meer dan 300 seconden
Voedingsspanning: 380V +/-10%, 50 Hz, 3-fase of anders
Vermogen: ~ 30 kW
Vereiste luchtdruk: 0.6 Mpa
Maximaal onderdeelgewicht: 750 kg
Maximale onderdeeldiameter: 700 mm – 1.400 mm
Maximale hoogte van de wielnaaf: 250 mm
Meetunit: 600 mm x 600 mm x 1730 mm
Machine: ~ 3.500mm x 4.300mm x 3.300mm
Gewicht: ~ 13T
Het balanceringsproces omvat een meting van de onbalans van het werkstuk en massa-correctie. Beide operaties worden gecontroleerd door de meetverwerkingsmodule met ROTORTEST 9.5 software.
Statische balans is het proces waarbij de onbalans van een component in slechts één vlak wordt aangepakt, in tegenstelling tot dynamische balans. Statische balans is van toepassing wanneer het zwaartepunt van een eenheid op de rotatie-as ligt.
Deze machine balanceert een breed scala aan rotoren, waaronder:
- slijpwielen
- schijfremmen
- raffinaderijplaten
- ventilatoren
- composietmateriaal propellers
- koppelingen
- schijven
- banden
- wielen
- CIMAT Statische Balancers
- Lage operationele en onderhoudskosten
- Weinig onderhoud
- Eenvoudig op te zetten, geen grondwerk nodig
- Niet-rotatie, eenvoudige en nauwkeurige balans
- Geen veiligheidsapparaat vereist
- Korte meettijden
- Efficiënte werking van de meeteenheid via Touch Screen
Als u meer wilt weten over statische balans, neem dan vandaag nog contact op met ons team door te bellen.
Geautomatiseerde Balanceringsmachines voor Remschijven en -trommels
Machines Richtlijn 2006/42/EG compliant
Aangepaste balancers en adapters zijn beschikbaar
Kortste levertijd
Meerdere station balancers zijn beschikbaar
Nieuwste meet- en controle-eenheid ROTORTEST
Geen componentmarkering voor snelheidsmeting
NC massa correctie frezen, boren, slijpen, ponsen, lassen, toevoegen van balanceringsgewichten etc.
Machinebelading is beschikbaar
Veiligheidsnormen ISO 21940-232012 (oude ISO 7475 en DIN 45690) compliant
Deze machine is een levenslange balanceringsmachine die ongelooflijk nauwkeurig, efficiënt en gebruiksvriendelijk is.
Het bestaat uit twee opstellingen, om de turbocharger-kernen van personenauto's en zware vrachtwagens te kunnen balanceren.
CIMAT heeft een energiezuinig adaptersysteem ontwikkeld voor zijn VSR-machines, dat bestaat uit een plaat en een huls – de plaat fixeert een lagerhuis van een kern aan de machine en een huls drijft een turbinewiel aan met perslucht.
Uitleg van het adaptersysteem.
Verschillende turbochargers betekenen verschillende afmetingen—lagerhuizen en rotoren kunnen in verschillende maten komen. Dit betekent dat als je een een-elementadapter gebruikt, je voor bijna elke CHRA een nieuwe adapter moet kopen. CIMAT's twee-elementadapter kan in paren worden gecombineerd, wat resulteert in een verscheidenheid aan configuraties. Een verscheidenheid aan configuraties betekent minder adapters. Minder adapters betekent minder overhead.
Met CIMAT's innovatieve adaptersysteem zijn 10 platen en 10 hulzen gelijk aan 100 traditionele adapterconfiguraties.
Balanssnelheid (afhankelijk van het turbo-model): ≤ 40.000 tpm
Minimaal haalbare restonbalans per vlak: 0,05 gmm
Maximaal kerngewicht: 16 kg
Diameter turbinewiel: ≤ 130 mm
Aantal gebalanceerde vlakken: 2
Balanssnelheid (afhankelijk van het turbo-model): ≤ 300.000 tpm
Balansresultaten: g grafieken
Maximale diameter turbinewiel: 110 mm
Aantal gebalanceerde vlakken (correctie in twee vlakken is mogelijk): 1
Voedingsspanning: 230 V +/- 10%, 50/60 Hz
Gewicht van de machine: 550 kg
Afmetingen van de machine: 1450 (B) x 1050 (D) x 1600 (H) mm
Vereiste diameter lucht slang: 1,25″
Vereiste luchcompressordruk: 8 bar
Vereiste luchtreservoircapaciteit: 1m3
CMT48 VSR BIG is een levensduurverlengende balanceringsmachine die ongelooflijk nauwkeurig, efficiënt en gebruiksvriendelijk is.
Het maakt het mogelijk om turbocharger-kernen van personenauto's en zware vrachtwagens te balanceren.
CIMAT heeft een energiezuinig adaptersysteem ontwikkeld voor zijn VSR-machines, dat bestaat uit een plaat en een huls – de plaat fixeert een lagerhuis van een kern aan de machine en een huls drijft een turbinewiel aan met perslucht.
Uitleg van het adaptersysteem.
Verschillende turbochargers betekenen verschillende afmetingen—lagerhuizen en rotoren kunnen in verschillende maten komen. Dit betekent dat als je een een-elementadapter gebruikt, je voor bijna elke CHRA een nieuwe adapter moet kopen. CIMAT’s twee-elementadapter kan in paren worden gecombineerd, wat resulteert in een verscheidenheid aan configuraties. Een verscheidenheid aan configuraties betekent minder adapters. Minder adapters betekent minder overhead.
Met ons innovatieve adaptersysteem zijn 10 platen en 10 hulzen gelijk aan 100 traditionele adapterconfiguraties.
Balanssnelheid (afhankelijk van het turbo-model): ≤ 300.000 tpm
Balansresultaten: g-grafieken
Maximale diameter turbinewiel: 110 mm
Aantal gebalanceerde vlakken (correctie in twee vlakken is mogelijk): 1
Voedingsspanning: 230 V +/- 10%, 50/60 Hz
Gewicht van de machine: 450 kg
Afmetingen van de machine: 1450 (B) x 1050 (D) x 1600 (H) mm
Vereiste diameter lucht slang: 1,25″
Vereiste druk luchtcompressor: 8 bar
Vereiste capaciteit luchtreservoir: 1 m³
Geautomatiseerde Balancers voor Rotors van Superchargers
Machinerichtlijn 2006/42/EG compliant
Aangepaste balancers zijn beschikbaar
Kortste levertijd
Meerdere station balancers zijn beschikbaar
Nieuwste meet- en regelunit ROTORTEST
Geen componentmarkering voor snelheidsmeting
NC massa correctie boren, slijpen, stansen, lassen, toevoegen van balanceringsgewichten etc.
Machinebelading is beschikbaar
Veiligheidsnormen ISO 21940-232012 (oude ISO 7475 en DIN 45690) compliant
Maximaal gewicht van een component: 20 kg
Minimaal gewicht van een component: 1 kg
Maximale diameter van de component: 300 mm
Maximale afstand tussen lagercentra: 440 mm
Vereiste luchtdruk: 0,6 Mpa
On-station correctie: Boren
Verticale asbalanceringsmachines zijn beschikbaar in een configuratie met één vlak voor de meting van de statische onbalans alleen, of in een configuratie met twee vlakken voor de meting van de dynamische onbalans.
Verticale balanceringsmachines met permanente kalibratie zorgen voor eenvoudige machinebediening en bieden hoge meetnauwkeurigheid.
CIMAT zorgt voor flexibele concepten voor beschermende uitrusting, verbetert de machineveiligheid en vereenvoudigt het werk.
Verticale asbalanceringsmachines worden normaal gebruikt voor het balanceren van:
- Remschijven
- Vliegwielen
- Riemschijven
- Koppelingen
- Houtbewerkingsgereedschappen
- Gereedschappen en gereedschaphouders
- Ventilatoren
- Pompimpellers
- Slijpwielen
Verticale Balanceringsmachine
- Beschikbaar als een op maat gemaakte balancer
- Nauwkeurige onbalansmeting voor rotoren
- Compacte machineontwerp
- Balanceren in één of twee platen
- Massacorrectietypes frezen, boren, slijpen, ponsen, lassen, toevoegen van balanceringsgewichten, enz.
- Speciale balanceringsadapters voor ISO, HSK, CAT of andere gereedschaphouders.
Bij CIMAT bieden we een breed scala aan verticale balanceringmachines voor gereedschappen en gereedschaphouders. Als specialistische fabrikant produceren we ook op maat gemaakte verticale balanceringmachines voor gereedschappen en gereedschaphouders die op hoge snelheden werken. Onze balancers zijn uiterst nauwkeurig en helpen bij het leveren van hoogwaardige metaalbewerking.
Ongebalanceerde gereedschappen of gereedschaphouders leiden tot gevaarlijke trillingen, rattelen en een slechte oppervlaktekwaliteit. Daarom integreren we de nieuwste bewezen technologie en bieden we ongeëvenaarde nauwkeurigheid en herhaalbaarheid, en snellere resultaten dan vergelijkbare machines op de markt.
Voordelen
- Voldoet aan de Machinerichtlijn 2006/42/EG.
- Op maat gemaakte balancers zijn beschikbaar.
- Speciale balanceradapters voor ISO, HSK, CAT of andere gereedschaphouders.
- Nieuwste meet- en controle-eenheid ROTORTEST.
- Massacorrectietypes voor frezen, boren, slijpen, ponsen, lassen, toevoegen van balancergewichten, enz.
- Veiligheidsnormen ISO 21940-232012 (oude ISO 7475 en DIN 45690) compliant.
- Balanceringsrapporten worden opgeslagen als PDF.
Balancers voor Watermeters is een van de compacte balancermachines van CIMAT. Het grootste voordeel van compacte balancermachines is de mogelijkheid van eenvoudige plaatsing—ingebedde trillingsisolatoren vereisen geen funderingen. Hierdoor nemen onze compacte machines een klein oppervlak in vergelijking met conventionele balancermachines op een bed. Dit wordt mogelijk gemaakt door een beschermkap die is gekoppeld aan de machinebody—deze beschermkappen nemen geen extra vierkante meters in beslag. Ondanks hun kleine afmetingen hebben deze compacte balancermachines een robuuste behuizing met silica zandvulling om trillingen te dempen. Hierdoor zijn onze machines in staat tot zeer nauwkeurige metingen en zijn ze minder gevoelig voor externe verstoringen.
Hoofdkenmerken
Gebruik van een geschikte machineontwerp en een geschikte veiligheidsbescherming,
Permanente kalibratie en rotorspecifieke kalibratie,
Pedestals met geïntegreerde pinnen en V-blocks,
Laatste meet- en controle-eenheid ROTORTEST,
Machines Richtlijn 2006/42/EG compliant
Aangepaste balancers en adapters zijn beschikbaar
Kortste levertijd
Meerdere station balancers zijn beschikbaar
Nieuwste meet- en regelunit ROTORTEST
Geen componentmarkering voor snelheidsmeting
NC massa correctie frezen, boren, slijpen, ponsen, lassen, toevoegen van balanceringsgewichten etc.
Machinebelading is beschikbaar
Veiligheidsnormen ISO 21940-232012 (oude ISO 7475 en DIN 45690) compliant
Ons monitoringsysteem is ontworpen om gebruikers van onze apparatuur 24 uur per dag toegang te geven tot actuele gegevens. Alle apparaten, vervaardigd door Preservatech, hebben ingebouwde WiFi-connectiviteit waarmee verbinding kan worden gemaakt met onze monitoringsserver.
COMPATIBELE APPARATUUR
Mini One
PMCG
Maxi One
Maxi One -s
Aangepaste apparatuur ontworpen en gemaakt door Preservatech
RHT-sensor
Filtersensor (alleen alarmberichten)
Machines Richtlijn 2006/42/EG compliant
Aangepaste balancers zijn beschikbaar
Kortste levertijd
Meerdere station balancers zijn beschikbaar
Nieuwste meet- en regelunit ROTORTEST
Balansrapporten worden opgeslagen als PDF, CSV of XLS, afgedrukt op een ingebouwde printer of verzonden naar een ERP-systeem
Veiligheidsnormen ISO 21940-232012 (oude ISO 7475 en DIN 45690) compliant
De software van CIMAT zet de hoeveelheid onbalans om in vooraf gedefinieerde speciale balansclips, die op een blad moeten worden geplaatst volgens de informatie op het scherm
Voedingsconnectoren zijn automatisch verbonden met de motor van de ventilator
Geschikt voor handmatige bediening door de operator,
Geschikt voor een automatische cel met robot laden/lossen,
Geschikt voor een automatische transportproductie,
Wiel aanwezigheidsensoren,
Onbalanscompensatie van een spil,
Ergonomische afmetingen van de machine,
Geavanceerd afvoersysteem voor vloeistoffen met reservoir,
Spilbeschermingssysteem tegen metaalspanen,
Automatische klemmen van een wielnaaf met een zware pneumatische klem,
Automatische rem- en wielpositionering,
Snelste balanceringscyclus,
Snelste gereedschapswisseltijd,
Gemaakt van bekende merken zware componenten,
Servomotor als spil aandrijfmotor,
Software mogelijkheden
Klepcompensatiefunctie,
De beste kwaliteit, automatische weergave,
Wachtwoordbeveiligde toegang voor operator en ploegleider,
Elke taal mogelijk,
Industrie 4.0 compatibel,
Statische en dynamische onbalansweergave,
Autotest en zelfkalibratie,
Gegevensoverdracht en communicatie met de masterstation,
CSV-bestand gegevenscreatie
Geavanceerde externe diagnostiek en ondersteuningssoftware.
Max. wielgewicht: 50 kg
Max. wieldiameter: 700 mm
Max. naafklemdiameter: 84 mm
Meetcyclus tijd: 6-10 sec
Bij CIMAT bieden we conventionele horizontale balanceringsmachines op een bed aan. Het grootste voordeel van deze machines is hun veelzijdige toepassing. Met deze machine kunnen verschillende rotoren worden gebalanceerd, zoals schijfvormige rotoren, rotoren met eigen lagers, evenals blazers, turbines en vele anderen.
Hoofdkenmerken
- universeel toepasbaar,
- op maat gemaakt ontwerp voor elke klant,
- permanente kalibratie en rotor specifieke kalibratie als standaard,
- intuïtieve en eenvoudig te bedienen software,
- nieuwste meet- en regelunit ROTORTEST op basis van microprocessortechnologie,
- verschillende correctiemethoden worden ondersteund: frezen, boren, slijpen, stansen, lassen, toevoegen van balanceringsgewichten,
- Ter plaatse boren eenheden zijn beschikbaar,
- veiligheidsbeveiliging voldoet aan de standaard ISO 21940-232012 (oude ISO 7475 en DIN 45690) en anderen.
ROTORTEST 3.5 is een veldbalancer die is ontworpen voor dynamisch balanceren en diagnostiek van rotoren die in verschillende machines zijn geïnstalleerd. Dit draagbare apparaat maakt het mogelijk om rotoren onder werkcondities te balanceren en helpt bij het elimineren van trillingsproblemen. ROTORTEST 3.5 is een handig instrument voor het balanceren van geïnstalleerde rotoren, nauwkeurig en kosteneffectief zonder de machine te demonteren. U kunt rotoren van elke grootte of gewicht balanceren in één of twee balansvlakken. Het biedt u alle belangrijke diagnostische informatie zoals totale trillingen, trackinganalyse en FFT-frequentieanalyse. Beoordeling van rollagers is als standaardfunctie inbegrepen. De beoordeling van rollagers voert spectrumanalyse uit om periodieke impact te detecteren die wordt veroorzaakt door schade aan rollagers en tandwielbeschadiging - wij helpen u bij het plannen van eventuele reparaties en technische inspecties van de apparatuur.
Bereik: 1-10000 Hz
Balanssnelheid: 60-60000 min-1
PC-verbinding: USB
Voedingsspanning: 100-240 V, 50 / 60 Hz
Batterijwerktijd: 8 uur
Display: TFT 32 bit kleur, 800×600, 160/140 graden hoek